zondag 4 maart 2012

Mijn mama gaat weer werken

Morgen gaat alles veranderen in huize Brink. Want op maandag wordt het papadag voor Erik en gaat mama weer naar haar werk in het verpleeghuis. Spannend allemaal weer. Weer een nieuwe fase.
Ik heb er in ieder geval zin in om weer te gaan werken. Ik mis mijn collega's en ook het werk zelf. Met Yue Lin gaat het allemaal goed. Ze ontwikkelt zich als een normale dreumes met al haar emoties erbij. Vrolijk zijn maar ook boze buien. Ze slaapt nog steeds prima en met het eten lijkt ze nu toch allemaal wat kieskeuriger te worden. In de afgelopen twee weken is ze vier maal op de Kinderopvang Ienieminie geweest. De eerste twee keer is het best goed gegaan maar de derde ochtend was het echt geen succes. Ze heeft de hele morgen gehuild. Terwijl wij erbij waren. De vierde morgen is het gelukkig weer een stuk beter gegaan. Toen ik haar kwam halen om half één lag ze te slapen op de bank. Ze was door alle indrukken zo moe geworden dat ze letterlijk omgevallen was van de slaap. Toen ik haar wakker maakte straalden haar oogjes en zei ze: MAMA. Wow, dat is het mooiste van het ophalen.



En verder hebben we in de afgelopen weken niet heel veel bijzondere dingen beleeft. In de vakantie zijn we nog met alle neefjes en nichtjes naar Ballorig geweest.
En ik heb het fotoboek af en besteld. We zijn benieuwd naar het resultaat.  Maar het is vast mooi geworden. En dan nu nog een paar foto's.



2 opmerkingen:

  1. Hoi Jessica, heel veel succes weer op je werk. En Erik gezellig thuis met je dochter. Leuk om steeds weer te lezen dat het zo goed gaat!

    Groetjes Jantina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Brinkjes,

    Vanaf deze kant even een berichtje. Jessica werk ze morgen, als je teminste aan werken toe komt. En Erik heel veel plezier met je papadag, maar dat zal vast wel lukken.

    Groetjes uit Heino

    BeantwoordenVerwijderen